Regulamin

Oferujemy rabat 5% każdemu, kto zaloguje się na naszej witrynie (rabat 5% nie dotyczy książek przecenionych).
Przy zamówieniach na kwotę powyżej 500 zł – rabat 10%.
Przy zamówieniach na kwotę powyżej 1000 zł – prosimy o kontakt.

Przy drugim zamówieniu z kolei prosimy o zaznaczenie tego faktu w rubryce UWAGI, co spowoduje otrzymanie rabatu 10-procentowego przy trzecim i kolejnych zamówieniach.
Uwagi:
a) rabaty nie sumują się,
b) rabaty nie dotyczą zakupów hurtowych lub do dalszej odsprzedaży.
 

 

Książki można zamawiać:
– na stronie internetowej
– pocztą elektroniczną: handel@bosz.com.pl
– telefonicznie: 013 469 90 00
– faksem: 013 469 61 88
– pisemnie pod adresem:

 

Wydawnictwo BOSZ
ul. Przemysłowa 14
38-600 Lesko

 

Do zamówień zagranicznych zawsze doliczamy koszty wysyłki według cennika Poczty Polskiej.

 

Prosimy o podanie numeru telefonu oraz adresu e-mail przy składaniu zamówień.

 

Biblioteki i księgarnie zainteresowane naszą ofertą prosimy o kontakt z Działem Handlowym.

 

 

 

 

 


 

 

 

REGULAMIN KSIĘGARNI INTERNETOWEJ WYDAWNICTWA BOSZ

 

Dostawa i czas realizacji zamówienia
Książki na terenie kraju dostarcza firma kurierska (OEPK) oraz Poczta Polska przesyłką biznesową. Przekazanie zamówienia do realizacji następuje najpóźniej w ciągu 48 godzin od momentu jego złożenia. Do okresu oczekiwania na przesyłkę należy doliczyć czas dostarczenia zamówionych książek przez firmę kurierską lub pocztę (od 1 do 4 dni roboczych).

 

Płatności
Minimalne koszty priorytetowej przesyłki pocztowej przy zamówieniach nieprzekraczających kwoty 115,00 zł wynoszą na terenie kraju 11,00 zł (za pobraniem 15,00 zł). Przy zamówieniach przekraczających 115,00 zł koszty przesyłki pokrywa wydawnictwo. Płatności można dokonywać przelewem bankowym, za pomocą karty kredytowej lub płatniczej, a także gotówką przy odbiorze (przesyłka za pobraniem).

 

Numer konta 44 8642 1012 2003 1206 1039 0001
Podkarpacki Bank Spółdzielczy w Sanoku, o/Lesko

 

Anulowanie zamówienia i reklamacje.
Zamówienie można anulować w ciągu 6 godzin od momentu jego złożenia. Po upływie tego czasu ewentualne anulowanie rozpatrywane będzie indywidualnie – w zależności od stopnia realizacji zamówienia. W razie braku możliwości anulowania kosztami przesyłki lub transportu obciążony będzie zamawiający. Odpowiedzialność za uszkodzenia oraz braki w zamówionym towarze, a także za niedostarczenie dostawy w terminie ponosi wydawnictwo.


Reklamacje prosimy zgłaszać pod numerem telefonu (0-13) 469 90 00 lub na adres e-mail: handel@bosz.com.pl.